Manifest Fundacional

EN Marxa Plataforma democràtica, neix de la necessitat de treballar per canviar la política municipal del nostre poble, Pineda de Mar.

Som un grup de pinedencs i pinedenques compromesos amb la realitat que ens envolta, amb una clara vocació participativa i oberta a tothom.

Arrel del succeït l’1 d’Octubre, després de proclamar la República de Catalunya i de posteriors esdeveniments d’acció política i ciutadana, molts dels qui ho vam viure en primera persona ens vam sentir desprotegits, indignats i sols.

Vam patir la injustícia a casa nostra, al nostre poble, veient com els actuals governants locals s’amagaven rere les ordres de les cúpules dels seus partits per comptes d’estar al costat dels ciutadans. I va ser quan molts de nosaltres, indignats per tanta injustícia, vam començar a trencar el silenci, a manifestar-nos, a moure’ns i a organitzar-nos.

Des d’“En marxa, Plataforma Demòcratica” volem continuar alçant la veu. Manifestem la nostra intenció clara i ferma de continuar treballant conjunta i àmpliament per seguir unint esforços amb l’objectiu de treballar pel bé comú, de ser justos i participatius, per una democràcia de veritat.

Som persones compromeses per fer possible el canvi al nostre municipi i apostem per una nova forma de fer societat i d’entendre la política municipal.

Volem contribuir a la recuperació de la determinació i dignitat del poble de Catalunya començant pel nostre, Pineda de Mar.

Volem fer les coses millor i rebutgem aquest sistema caduc que ens ha dut per aquest camí d’abusos, d’indignació i d’estancament.

Volem crear nous espais democràtics de relació ciutadana, posant l’accent en les personesi els seus valors, configurant una societat lliure.

Volem aconseguir una política de proximitat REAL.

Volem construir equips de treball per cadascun dels aspectes que ens importen a tots: benestar, educació, habitatge, urbanisme..., on totes les propostes seran molt benvingudes i escoltades.

Desenvoluparem totes les idees i aportacions en plans d’acció concrets que seran aprovats per la mateixa gent del poble.

“En marxa, Plataforma democràtica ”
Som sinònim de compromís nacional i municipal.

Som participació, acció i moviment.

You can do it, too! Sign up for free now at https://jimdo.com/